תכנון וניהול פרויקטים בעסק

 

1.

היוזמה- בשלב זה נגדיר לעצמנו מדוע אנחנו יוצאים לפרויקט ואילו בעיות הפרויקט עומד לפתור. בנוסף ייקבעו היעדים ,לוחות הזמנים ,איכויות הפרויקט ,מה עתיד להיות תקציב הפרויקט ,מי יהיה המבצע. לאחר שיינתנו כל התשובות נוכל לעבור לשלב הבא.

2.

התכנון- בשלב זה מכינים תכניות סופיות של לוחות זמנים, יעדים, לוחות זמנים תקציבים, ביצוע ועוד. שלב זה חשוב מאד להצלחת הפרויקט כולו.

3.

הביצוע- שלב זה מתאפיין במעבר מתוכניות לביצוע של הפרויקט הלכה למעשה . בשלב זה מתבצעת העבודה על פי לוחות הזמנים שנקבעו. המטרה כעת היא להביא את כל התוכניות שעשינו לידי התוצאה הרצויה .

4.

4. ביקורת הפרויקט- שלב זה חשוב על מנת שנוכל לדעת שביצענו את הפרויקט על פי התכנון ולא שינינו תכניות .כמו כן הוא מהווה בדיקה שעמדנו ביעדים ובתקציב שנקבע. בשלב זה אם הדברים לא מסתדרים יש זמן לערוך שינויים.

5.

סיום הפרויקט- השלב שבו אנו סוגרים את התוכניות ומסכמים את הפרויקט כולו. זה הזמן למסור אותו לממונים או ללקוח ולבדוק את שביעות רצונם מהפרויקט.

6. טיפ חשוב!

עמידה בתכנון נכון של הפרויקט תבטיח לנו סיכויי הצלחה גבוהים בביצועו.

7. קצת עלינו

*הכותבים הם מומחים בתחום הליווי העסקי והפיננסי ובגיוס אשראי בנקאי וכן בתחום המכירות.

מעוניינים במידע נוסף בתחום, מעדיפים בכל זאת שאדם בעל ניסיון בתחום יתלווה אליכם לבנק? צרו עמנו קשר לפגישת היכרות ללא עלות והקשיבו למה שיש לנו להציע: 04-6667417

× שלח ווטסאפ
גלילה לראש העמוד
צור קשר דילוג לתוכן