ידיעון אפריל 2018

אמנות המכירה

1. מקרב

תהליך המכירה מתנהל בד"כ ביננו ללקוח שאיננו מכירים ולכן חשוב לשבור את הריחוק הטבעי ביננו. הדרך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר היא לספר ללקוח משהו על עצמנו וכך לתת לו להיפתח לגבי נושאים שנוגעים אליו. ניתן גם להסתכל טוב מסביב על החדר שבו הפגישה מתקיימת ולחפש נושאים משותפים עליהם נוכל לשוחח עם הלקוח, כגון תמונות ותעודות על הקיר וחומרים על שולחן על הלקוח.

2. מברר

שלב זה יתרכז בשאלות פתוחות וסגורות לצורך בירור צרכי הלקוח . שאלות סגורות הן שאלות שלהן הלקוח יענה לנו כן ולא וכך נוכל להבין את הצרכים שלו בעסק. מהשאלות הפתוחות נוכל לקבל מידע חיוני מאד על מנת להבין יותר טוב את צרכי הלקוח ולכן חשוב לשאול שאלות פתוחות כי מהתשובות שיתקבלו נוכל לאסוף מידע חיוני רב. מומלץ לרשום את תשובות הלקוחות, שיוכלו לעזור לנו בהמשך בהתאמת המוצר/שירות שברצוננו למכור. כמו כן יש להקפיד להקשיב לתשובות הלקוח ולא להיכנס לדבריו באמצע.

3. מכוון

שלב זה הוא בעצם הכוונת הלקוח לכיוון המוצר/שירות שלנו לאחר שאספנו מידע על צרכיו. רצוי להשתמש ב "דיסוננס קוגניטיבי " שיוצר אצל הלקוח צרימה מחשבתית על מנת שיוכל לשכנע את עצמו בכדאיות העסקה . שאלות לדוגמא : חשבת פעם ש..... קרה לך פעם ש...

4. הצגת המוצר /

השירות שלנו וסגירת עסקה

בשלב זה לאחר שהלקוח מבין בעצמו את הצורך שלו במוצר/שירות שלנו אנחנו נוכל להציג בצורה הטובה ביותר את ההצעה שלנו ולקרוא ללקוח לסגירת עסקה . דוגמא לשאלות סגירה: באיזה צבע תהיה מעוניין ? באיזה אמצעי תשלום תרצה לשלם ? מתי ניתן לתאם אתך אספקה ? לקוחות רבים מהססים בשלב זה וניתן לשאול אותך שאלה ישירה : אני מבין שאתה מעוניין בשירות/מוצר שלנו ,מה צריך לקרות כדי שנסגור עסקה ?

5. חיזוקי מכירה

ישנם הרבה לקוחות שלאחר סגירת עסקה ייתכן ויתחרטו, לכן מומלץ לחזק אותם קיימים שני סוגי חיזוקים: חיזוק רציונלי- חזרה על פרטי העסקה והסבר נוסף על יתרונות המוצר/שירות שלנו חיזוק אמוציונלי- למשל, ברכות על סגירת העסקה ועל רצינות של הלקוח.

6. טיפ חשוב!

חשוב מאד לחזק את הלקוח שלא יתחרט ופעמים רבות לחזור ולהסביר נקודות שהוא לא הבין.

7. קצת עלינו

*הכותבים הם מומחים בתחום הליווי העסקי והפיננסי ובגיוס אשראי בנקאי וכן בתחום המכירות.

מעוניינים במידע נוסף בתחום, מעדיפים בכל זאת שאדם בעל ניסיון בתחום יתלווה אליכם לבנק? צרו עמנו קשר לפגישת היכרות ללא עלות והקשיבו למה שיש לנו להציע: 04-6667417

לידיעון דצמבר לחץ כאן

לידיעון ינואר לחץ כאן 

לידיעון פברואר לחץ כאן

לידיעון מרץ לחץ כאן

לידיעון אפריל לחץ כאן

לידיעון מאי לחץ כאן

לידיעון יוני לחץ כאן

לידיעון יולי לחץ כאן

לידיעון אוגוסט לחץ כאן

לידיעון ספטמבר לחץ כאן

לידיעון אוקטובר לחץ כאן

לידיעון נובמבר לחץ כאן

לידיעון דצמבר 2018 לחץ כאן

לידיעון ינואר 2019 לחץ כאן

לידיעון פברואר 2019 לחץ כאן

לידיעון מרץ 2019 לחץ כאן

לידיעון אפריל 2019 לחץ כאן

לידיעון מאי 2019 לחץ כאן

 לידיעון יוני 2019 לחץ כאן

לידיעון יולי 2019 לחץ כאן

לידיעון אוגוסט 2019 לחץ כאן

לידיעון ספטמבר 2019 לחץ כאן

לידיעון אוקטובר 2019 לחץ כאן

לידיעון נובמבר 2019 לחץ כאן

לידיעון דצמבר 2019 לחץ כאן

לידיעון ינואר 2020 לחץ כאן

לידיעון פברואר 2020 לחץ כאן

לידיעון מרץ 2020 לחץ כאן

לידיעון אפריל 2020 לחץ כאן

לידיעון מאי 2020 לחץ כאן

לידיעון יוני 2020 לחץ כאן

לידיעון יולי 2020 לחץ כאן

לידיעון אוגוסט 2020 לחץ כאן

לידיעון ספטמבר 2020 לחץ כאן

לידיעון אוקטובר 2020 לחץ כאן

לידיעון נובמבר 2020 לחץ כאן

לידיעון דצמבר 2020 לחץ כאן

לידיעון ינואר 2021 לחץ כאן

לידיעון פברואר 2021 לחץ כאן

לידיעון מרץ 2021 לחץ כאן

לידיעון אפריל 2021 לחץ כאן

לידיעון מאי 2021 לחץ כאן

לידיעון יוני 2021 לחץ כאן

לידיעון יולי 2021 לחץ כאן

לידיעון אוגוסט 2021 לחץ כאן

לידיעון ספטמבר 2021 לחץ כאן

לידיעון אוקטובר 2021 לחץ כאן

לידיעון נובמבר 2021 לחץ כאן

לידיעון דצמבר 2021 לחץ כאן

לידיעון ינואר 2022 לחץ כאן

לידיעון פברואר 2022 לחץ כאן 

לידיעון מרץ 2022 לחץ כאן

לידיעון אפריל 2022 לחץ כאן

לידיעון מאי 2022 לחץ כאן

לידיעון יוני 2022 לחץ כאן

לידיעון יולי 2022 לחץ כאן

לידיעון אוגוסט 2022 לחץ כאן

לידיעון ספטמבר 2022 לחץ כאן

לידיעון אוקטובר 2022 לחץ כאן

לידיעון נובמבר 2022 לחץ כאן

לידיעון דצמבר 2022 לחץ כאן

לידיעון ינואר 2023 לחץ כאן

לידיעון פברואר 2023 לחץ כאן

לידיעון מרץ 2023 לחץ כאן

לידיעון אפריל 2023 לחץ כאן

לידיעון מאי 2023 לחץ כאן

לידיעון יוני 2023 לחץ כאן

לידיעון יולי 2023 לחץ כאן

גלילה לראש העמוד
Call me nowצור קשר דילוג לתוכן