הלוואה לכל מטרה

מדוע כדאי לקחת הלוואה לכל מטרה של בנקים למשכנתאות?

הלוואה לכל מטרה עם שיעבוד נכס (בנק משכנתאות)

בעלי עסקים רבים נקלעים למצב שבו יש לעסק הלוואות רבות מבנקים וממקורות נוספים. כושר ההחזר שלהם נפגע והם לא מצליחים לעמוד בהחזרים ופעמים רבות נכנסים לסחרור הלוואות.

הבנקים השונים לא מוכנים לתת לעסק הלוואה גדולה ללא ביטחון מתאים ואף אינם מוכנים לפרוס את ההלוואה לטווח אורך של 10 שנים ומעלה, דבר המביא להקטנת ההחזר החודשי של הלווה ומאפשרת לו לעמוד בהחזרים החודשיים של ההלוואה שנטל.

מדוע כדאי לקחת הלוואה לכל מטרה של בנקים למשכנתאות?

היתרון הגדול בלקיחת הלוואה מסוג זה היא התנאים המועדפים ,פריסת ההלוואה לטווח ארוך, והאפשרות לרכז את כל ההלוואות הקטנות בהלוואה אחת גדולה. בנוסף הריבית החודשית בהלוואה לכל מטרה של בנקים למשכנתאות תהיה בד"כ ריבית מועדפת ולכן המחיר שישולם על ההלוואה יהיה נמוך יותר.

שלבי בקשת ההלוואה לכל מטרה:

  1. ראשית אנו מנתחים את מצב העסק כיום ומחשבים את יכולת ההחזר. בשלב זה נבדוק מה תעשה הלוואה אחת גדולה לעסק מבחינת העלויות וכושר ההחזר של העסק. בודקים עם בעל העסק האם יש ברשותו נכס ללא משכנתא או לחילופין משכנתא קטנה שניתן למחזר אותה.
  2.  פונים לבנקים למשכנתאות ומקבלים לפחות 3 הצעות מחיר למחזור המשכנתא הקיימת (במידה ויש כזו) ולקיחת הלוואה לכל מטרה לכיסוי חובות העסק. אנו מנתחים את ההצעות שקיבלנו ומגישים בקשה, בבנק שנתן לנו את ההצעה הטובה ביותר.
  3. קבלת אישור עקרוני לבקשת ההלוואה ופנייה לשמאי שיבצע הערכה לנכס. בסיום עבודת השמאי תישלח הערכה לבנק ואלינו.
  4. חתימה בבנק על הסכם המשכנתא ולקיחת השטרות להחתמה בטאבו או במנהל מקרקעי ישראל. לאחר מכן החזרת השטרות חתומים לבנק .בשלב זה נמציא לבנק ביטוח חיים עם שיעבוד לבנק.
  5. חתימות בבנק והעברת כספי ההלוואה לטובת החובות השונים וסגירתם.

בסיום תהליך זה שלוקח כ- 30 יום, ניתן להתחיל לבנות לעסק תזרים בריא ומותאם ליכולת ההחזר שלו.

להשאיר לנו פרטים כעת ונשוב אליכם בהקדם

גלילה לראש העמוד
Call me nowצור קשר דילוג לתוכן