טופנט גלובאל גיוס אשראי ופתרונות מימון

 

ניהול זמן במשבר הקורונה

אייל - מנכ"ל
 

בימים רגילים נדמה לנו תמיד שהזמן חומק לנו מבין האצבעות ונראה לנו שבסופו של יום לא הספקנו לעשות בפועל את רוב המשימות שתכננו.

שמעתם  על “שיטת איזנהאואר”  לניהול זמן?

אייזנהאואר חילק את המשימות היומית שלנו לפי הדחיפות שלהם:

  • משימות דחופות וחשובות -אותן נבצע מיד (דוגמא הבית בוער ,זה לא סובל דיחוי…)
  • משימות חשובות שאינן דחופות -למשימות אלו נקבע מועד ביומן (לדוגמא ראיון עבודה)
  • משימות דחופות שאינן חשובות -ניתן להעביר אותן לטיפול עובד שלכם (לדוגמא מיון מסמכים)
  • משימות שאינן דחופות ואינן חשובות -מכונות “חור שחור ” רצוי מאוד לא להישאב עם הזמן לתוכן.

עיקרון ניהול הזמן הזה חשוב מאין כמותו בזמן משבר.                                                מומלץ להכין טבלה ולמיין כל משימה שאתם לוקחים על עצמכם לפי עקרון זה.                אם תנהגו כך, המשימות שלכם יובילו אתכם למיצוי טוב יותר של הזמן שלכם ולהשגת היעדים שקבעתם לעצמכם.

 

בהצלחה.

 בימים רגילים אנו נותנים שרות ייחודי של גיוס אשראים בנקאיים וקרנות לעסקים!

לכן בימים כאלו אנו מעמידים לשרותכם את המיומנויות שלנו.

"אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיך, ודא שמחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות."                         (רבי נחמן מברסלב)

Call Now Button
גלילה לראש העמוד
צור קשר דילוג לתוכן